ade bran?? click la.. :)

Monday, July 25, 2011

miniDRAMA.

Assalamua'laikum, com ape??
combat, bat ape??
batman. man ape??
man!! i just make a new post. haha (inspired from shortnapshe's fuckin cool. :DD) 


ok lama, sangat lama, sangat sangat lama, sangat sangat sangat lama x hupdet.
kesian pulak aku tengok terbiar je blog nie tanpa berpenghuni.
ish ish, mane la tuan rumah nya??
abeh naek lalang 7 meter. ular pown boleh buat pesta kat tempat nieh sbb x dijaga rapi.
(ok! sila abaikan intro yg x brape nak klakar)
let's go to the point. tapi ape point nya ntah??
haha.

tajuk pown minidrama kan. so nak story kat ampa ceghita2(cerita) pendek aku la.
ape?? bosan?? x suke?? ntah ape2?? ala. bace dulu baru coment eh?? haha.
(geli anak tekak aku bace. ok. aku mmg x reti nak manja2 nieh)
sebenarnya aku baru start mid-term break.
oh yeaaaaa. let's party!! haha.

kereta aku punya!!


erk! jgn terlalu cepat membuat konklusi. bukan niat nak bongkak mahupun riak.
tapi gambar diatas hanya gambar market semata-mata.

sbenarnya aku da dapat lesen. haha. so,
mama, sory kalau wira biru (x mampu nak pkai mahal2) tu hilang malam2. :DD


FACIAL?? saket la!!
lepas ni mmg taubat aku x nak buat bende alah tu lagi.
macam mane la org bole pegi buat bende alah tu BERULANG KALI.
pelik bin ajaib aku..
mmg tabik spring lah aku kat ampa2, kome2, korang2 semua yg pergi tadah muka utk
dipicit, ditekan, diberus, ditenyeh, di.. di.. mcm2 di la..
haha.

sekian. <3 utk readers sumer.

p/s : erk. entry dah expired. aku tau. tpi nak post jugak. heeeeeeeee :DD









No comments: